• صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • محمد زارعی محمودآبادی

    فهرست مقالات محمد زارعی محمودآبادی


  • مقاله

    1 - تأثیر قابلیت بازاریابی و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نام تجاری و ایجاد ارزش افزوده مشتری با نقش میانجی گرایش برند
    محمد زارعی محمودآبادی
    مدیریت فردا , شماره 81 , سال 23 , زمستان 1403

  • مقاله

    2 - برنامه‌ریزی سناریومحور اثر تغییرات عوامل مؤثر بر ارزش بازار فولاد با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان یزد
    مرتضی قاسمی محمد زارعی محمودآبادی مرتضی نبی‌ میبدی
    مدیریت فردا , شماره 78 , سال 23 , بهار 1403

  • مقاله

    3 - طراحی و پیاده‌سازی سیستم منابع انسانی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت‌های کاشی و سرامیک استان یزد)
    امیراحسان اسحاقیه فیروزآبادی محمد زارعی محمودآبادی
    مدیریت فردا , شماره 82 , سال 24 , بهار 1404

  • مقاله

    4 - برنامه‌ریزی سناریومحور اثر تغییرات عوامل مؤثر بر ارزش بازار فولاد با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان یزد
    مرتضی قاسمی محمد زارعی محمودآبادی مرتضی نبی‌ میبدی
    مدیریت فردا , شماره 78 , سال 23 , بهار 1403

  • مقاله

    5 - نقش مکانیسمی گرایش برند در تبدیل قابلیت‌های بازاریابی و گرایش کارآفرینانه به ارزش برند: مطالعۀ موردی در صنعت کاشی و سرامیک
    محمد زارعی محمودآبادی
    مدیریت فردا , شماره 81 , سال 23 , زمستان 1403
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email